onsdag den 23. januar 2008

2008

Ahola, alle sammen.

Tænk at ferien er overstået - MEGET mærkeligt. Tiden går bare såååå hurtigt!:0)

Ferien var god med optur og nedtur - men i hvert fald er det en tur jeg aldrig vil glemme;)

Turen til Hawaii var en smuk smuk tur - kan endnu ikke slippe tanken om at jeg har været der.:o)

Nå..nu er jeg tilbage på Gallaudet University - og det er mit sidste semester, underligt at tænke på det.

Jeg har et skema, der ser således ud:

MANDAG, ONSDAG OG FREDAG:
11.00 - 11.50: Engelsk
3.00 pm - 3.50 pm: Dev: psychology of children
OG kun om mandagen:
6.00 pm - 8.50 pm: et kursus i hvordan man skal reagere i et nødstilfælde, hvordan man kan give hjælp osv.

TIRSDAG OG TORSDAG:
9.30 - 11.00: Deaf Culture.

Yeah, måske lyder det ikk så hårdt, men det er det sq...Mange lektier kalder....grrr:)

Have fun, baby.

Møøøøøøøøøøøøøøøøz

P.S der skal siges hvad jeg fik i sidste semester, rigth?:)

SOCIOLOGY: B+
PSYCHOLOGY: A
WEIGTH TRANING CLASS: A
ENGELSK: B
DEAF STUDIES: A

1 kommentar:

Sofie Heilmann sagde ...

heeeey smukke.. :D
Shit mand, det er jo topkarakterer du får der.. :D Du er bare for god..
Stooort kram