torsdag den 13. marts 2008

SPRINGBREAK

Heeey alle sammen!


Ved godt jeg har ikke skrevet i bloggen i et stykke tid... Har alt for travlt:)

Det går rigtigt godt med mig, og jeg skal snart rejse!

SPRINKBREAK = PÅSKEFERIE

Jeg skal idag køre til Miami med Kuni, Fadi, og en dreng mere, Lauren, Johanna og Maria.

Det tager 16 timer, woooooww:) Men det blir sjovt, hvor der skal vi spise hos Lauren. Derefter skal drengene rejse til et eller andet land, kan ikke huske hvordand et staves, ha:)

HVOR vi piger skal rejse til PANAMA!

Glæder mig siiiindsygt meget, skal nok skrive om turen når jeg kommer hjem igen


Kan i ha en god påske!


MØØØØØØØØØØØØØZ

2 kommentarer:

Sofie Heilmann sagde ...

HeeeY smukke

Ville bare lige ønske dig og maria en rigtig rigtig god tur til panama.. Og spise en masse bananer.. Ja, hvorfor siger jeg bananer.. Spørg mig heller ik.. Hehe..

KRAM Sofie

Tina sagde ...

Hej M'er!

Det lyder lækkert med turen til PANAMA... I må også have en rigtig god påske..
Kram herfra.. Tina..